Retourneren

Is de bestelling of een deel daarvan niet helemaal wat je er van verwachtte? Jammer! Uiteraard mag je de producten retourneren.

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Huidvriendelijke sieraden worden verzegeld verzonden. Je hebt het recht je bestelling van huidvriendelijke sieraden tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Dit doen wij om de hygiene van deze producten te waarborgen, je bent er bij ons altijd van verzekerd dat deze producten ongedragen zijn.  

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Meld je retour aan binnen 14 dagen na ontvangst van de order via de mail zodat wij weten dat je retour er aan komt. Stuur de producten naar ons retour en vermeld aub duidelijk je naam, adresgegevens en het bestelnummer. Doe dit bij je retourzending, indien gewenst kun je gebruik maken van het retourformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product als de gehele bestelling retour gezonden wordt, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Retourzendingen moeten voldoende gefrankeerd zijn (bij eventuele naheffing voor onvoldoende of onjuiste frankering worden deze kosten verrekend bij het terugstorten van het aankoopbedrag). 
De klant is verantwoordelijk voor verlies c.q. beschadiging tijden het retourzenden. Beschadigde of verloren gegane producten kunnen wij niet vergoeden, let dus op dat je het goed verpakt in een stevige verpakking. Bewaar je verzendbewijsje goed totdat de retour is afgehandeld.

De retour zending blijft jouw verantwoordelijkheid tot dat het pakket afgeleverd wordt bij ons, zorg ervoor dat je een verzendbewijs hebt mocht je contact met ons willen opnemen. Als je contact met ons opneemt, vermeldt dan altijd je ordernummer zodat wij je sneller kunnen helpen.

Het retouradres is:

Staartjes en Strikjes
Polderdreef 32
4554  AD  Westdorpe

Let op, in geval van garantie: Als je kiest voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering betalen wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug.